הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/12/2009 4:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  זה כמו שתגיד ..
נושא: זה כמו שתגיד .. תאריך: 3/12/2009 4:24:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

להחליף גלגלים ל 24 זה יקר ...אתה לא שבוע בתחום .. אתה יודע שהכול יקר.
וכן .. והפוך את האופניים שלך ל 24 זה לא זול .. כי אתה צריך גלגלים שזה לא קצת בכלל (יחסית לקראנק) ועוד זרועות קראנק .. שיהיו קצרות יחסית


חזרה לפורום