טקסט הודעת פורום
| 3/12/2009 4:24:00 PM |
|
נושא: זה כמו שתגיד .. תאריך: 3/12/2009 4:24:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
להחליף גלגלים ל 24 זה יקר ...אתה לא שבוע בתחום .. אתה יודע שהכול יקר. וכן .. והפוך את האופניים שלך ל 24 זה לא זול .. כי אתה צריך גלגלים שזה לא קצת בכלל (יחסית לקראנק) ועוד זרועות קראנק .. שיהיו קצרות יחסית
|
חזרה לפורום |
|
|