הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2002 6:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור עם תוכן  למה מעליבים?
נושא: למה מעליבים? תאריך: 11/7/2002 6:03:00 PM
מחבר/ת: ליאור

מה, הערות חייבות להיות חיוביות? אמרתי מה שחשבתי ולא נראה לי שמישהו בוגר צריך להעלב מכך, ואם כן אז סליחה, באמת ללא כוונה.


חזרה לפורום