טקסט הודעת פורום
11/7/2002 6:03:00 PM
ליאור
למה מעליבים?
נושא:
למה מעליבים?
תאריך:
11/7/2002 6:03:00 PM
מחבר/ת:
ליאור
מה, הערות חייבות להיות חיוביות? אמרתי מה שחשבתי ולא נראה לי שמישהו בוגר צריך להעלב מכך, ואם כן אז סליחה, באמת ללא כוונה.
חזרה לפורום