הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/12/2009 6:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ron ron עם תוכן  רועי וידין
נושא: רועי וידין תאריך: 3/12/2009 6:28:00 PM
מחבר/ת: ron ron

רועי אני עדיין ימכור אם חבר שלך יבוא אלי רציני אבל הוא לא..

ידין אני יודע שהכל יקר אבל זה לא משהו שאני חושב שכדי להשקיע..


חזרה לפורום