טקסט הודעת פורום
3/12/2009 6:28:00 PM
ron ron
רועי וידין
נושא:
רועי וידין
תאריך:
3/12/2009 6:28:00 PM
מחבר/ת:
ron ron
רועי אני עדיין ימכור אם חבר שלך יבוא אלי רציני אבל הוא לא..
ידין אני יודע שהכל יקר אבל זה לא משהו שאני חושב שכדי להשקיע..
חזרה לפורום