נושא: marzochhi bomber mx pro lo כנסו תאריך: 3/12/2009 7:18:00 PM
מחבר/ת: אפיק שמיר
שלום לכולם אני רוצה לקנות 120mm Mrazocchi bomber mx pro lo אני רוכב קרוס קאנטרי אגרסיבי \שבילים וכדומהה גם שבילים לבנים לא תמיד ושואל איך הוא מניסיון?... האם הוא מתאים למה שאני מציג וכמובן איך ההרגשה עליו :) ואם יש משהו אחר בסיגנון מוכן לנסות תודה נ.ב פתוח להצעות :)
|