נושא: עדיין לא מבין. תאריך: 3/13/2009 12:34:00 AM
מחבר/ת: omrycz
ווילי אי אפשר לעשות עם אופני דירט או סטריט האופניים קטנות מידי והכיסא נמוך ,גם אם תצליח אתה תראה כמו טמבל. לגבי מניואל זה טריק ידוע אך לא צריכים בשבילו אופניי דירט עירוניים אפשר גם אולמאונטיין. ואם כבר במניואל וגלגל אחורי עסקת הרי שזהו טריאל.
:confused: :confused: :confused: :confused:
|