הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/13/2009 12:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  omrycz עם תוכן  עדיין לא מבין.
נושא: עדיין לא מבין.  תאריך: 3/13/2009 12:34:00 AM
מחבר/ת: omrycz

ווילי אי אפשר לעשות עם אופני דירט או סטריט האופניים קטנות מידי והכיסא נמוך ,גם אם תצליח אתה תראה כמו טמבל. לגבי מניואל זה טריק ידוע אך לא צריכים בשבילו אופניי דירט עירוניים אפשר גם אולמאונטיין. ואם כבר במניואל וגלגל אחורי עסקת הרי שזהו טריאל.

:confused: :confused: :confused: :confused:


חזרה לפורום