נושא: בלם דיסק מכני תאריך: 3/13/2009 1:49:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
אתה יכול להוריד את סופית הכבל ולמשוך אותו החוצה מהקליפר ומוליך הכבל שלפני. עכשיו כשהכבל לא מחובר לקליפר תלחץ על ידית הבלם ותבדוק אם הכבל זז חלק, לאחר מכן תמשוך עם היד את הכבל בכיוון השני לוודא שהוא זז בחופשיות. בהזדמנות זו תבדוק אם הקליפר זז בחופשיות (ללא הכבל)
במידה והכבל לא זז בחופשיות כנראה שבתוך המוליך של הכבל יש מעט לכלוך שגורם לחיכוך ולכן הקפיץ שמחזיר את הקליפר למקומו לא מספיק חזק כדי להתגבר עליו.
כעת כשהכל מפורק אני ממליץ לנקות את המוליך ולסכך אותו עם מעט שמן על בסיס טפלון (אתה יכול להכניס את הפיה של ספריי השמן לתוך המוליך והתיז קלות) ותדאג לנקות ולייבש היטב את כל שאריות השמן. שים לב לא לשמן את הקליפר בשום אופן ושלא יגיע שמן לרוטור. תרכיב הכל בחזרה ותבדוק אם פתר את הבעיה.
בהצלחה :)
|