הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/13/2009 2:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לינאי ב עם תוכן  ואאאו - איזו תשובה :-))) !!!
נושא: ואאאו - איזו תשובה :-))) !!! תאריך: 3/13/2009 2:28:00 PM
מחבר/ת: לינאי ב

ערן,
לא רק שלא בילבלת אותי - יותר מכך תשובתך היתה לי לעזר רב.

נראה לי שאלך על הטרק (הזוג שלי גם של טרק - נביא להם אח קטן ...), יצא לראות אצל מישהו את הטריילר של פרידמן לעומת של טרק, זה מרגיש לי מפנים פחות טוב, מבחינת אמינות החומר והכי חשוב לגבי נק´ העיגון.

דבר אחרון, לגבי הבולם האחורי, כמו שחשבתי הוא די נחות והוא יכול להזיק יותר מלהועיל.

שוב תודה על התשובה ושתהיה שבת שלום !


חזרה לפורום