טקסט הודעת פורום
| 3/13/2009 2:57:00 PM |
|
נושא: איתן שאלה לי אליך!!! תאריך: 3/13/2009 2:57:00 PM
מחבר/ת: אבי אלקובי
אני מתלבט בין מרידה סאב 40 24 הילוכים מעביר אחורי דאור בולם 100 rst לבין gt אוולאנס 3 24 הילוכים מעביר אחורי אליויו בולם 100 xcm מה עדיף כאופני כניסה תודה רבה רבה
|
חזרה לפורום |
|
|