נושא: תראה תאריך: 3/13/2009 3:36:00 PM
מחבר/ת: ron ron
אופני סטריט אלה אופניים שאמורות להיות כמה שיותר קלות יש תרגילים שקשה לעשות וכמעט בלתי אפשרי אם אופני דאון היל או אול מאוטן למשל באני 360 או אפילו 180...הכוונה לסובב את האופניים בבאני הופ 360 מעלות או 180 מעלות הזויות של השלדה באופני סטריט חדוד יותר מאופני קרוס או דאון היל והמשיכה יותר טובה ויותר קלה האופניים קטנות כי ככל שהאופניים קטנות יותר קל לשלוט עליהם ו"לעבוד" איתם יש גם גלגלי 24" כי כמו שאמרתי ככל שיותר קטן יותר טוב ולגברי הווילי והמנואל אפשר אם כל אופניים לעשות אבל השאלה כמה קל..תנסה לעשות מנואל אם אופני אול מאוטן להמשיך מנואל לקפוץ למדרכה למשל ולהמשיך את המנואל..זה דברים שיותר קל גם אם אופני ז"ק ובטח שסטריט..מקווה שהבנת, יום טוב אחי!
|