נושא: עוד משהו .. תאריך: 3/13/2009 4:12:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
מה קורה ? שמע ... תראה סרטונים של רכיבות סטריט .. ותראה שמה שעושים שם .. הרוב בא ממהירות יחסית נמוכה ועדיין עושים דברים כמו 180/360 טלוויפ וכו´ וכו´ .. למה ? לרוב ! תראה אופניי סטריט שיהיו במשקל נמוך .. סביב ה 12 קילו וגם 10.. והתכניקה פה משמשת משחק משמעותי מאוד .. אתה עושה הכוללל עם הגוף ברמה שבהרבה תחומי רכיבות לא משתמשים בגוף ככה.. בגלל שהאופניים כל כך קלות וקטנות. אתה תראה שאם תעלה על אופניי סטריט ותנסה סתם למשוך את הגלגל הקדמי למניואל או ווילי או משהו .. בפעם הראשונה אתה תעוף קדימה .. הבטחה ! המשיכה היא הרבה יותר קלה .. הרבה יותר ! קיצר .. סטריט זה פשוט הרבה עבודה עם הגוף .. ואם אתה שואל .. כן אפשר לעשות סטריט עם אופני DH .. אבל .. אתה צריך כל כך הרבה כוח פיזי .. וכל כך הרבה ניסיון .. ש.. זה פשוט יהיה מטורף ! וגם .. אני לא מאמין שבקלות משהו עם אופני DH ששוקלים סביב ה 20 קילו יעשו 360 או 180 .. לפחות ברמפות רגילות ולא דרטים או סתם רמפות מטורפות שנותנים המון המון זמן אוויר. מקווה שהבהרתי פה עוד קצת .. חח מצטער על החפירה :D
|