הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/13/2009 6:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  ועוד דבר קטן ..
נושא: ועוד דבר קטן .. תאריך: 3/13/2009 6:13:00 PM
מחבר/ת: שי מ

נכון שיותר קל ווילי עם אופניי DH ובווילי על אופניי סטריט אתה בכלל לא נירא מפגר ..
אבל מנואל לא יותר קל .. עם אופני MTB יותר קל לפני דעתי ..וגם יותר יפה ..


חזרה לפורום