נושא: צביעת חישוקים תאריך: 3/14/2009 6:07:00 PM
מחבר/ת: שי .
שלום לכולם.. אני מעוניין לצבוע את החישוקים שלי מבלי להוריד את השפיצים. זה אפשרי לעשות את זה בלי שיוף [עם תרסיס של צבע בסיס צורב]. ועל זה אני אשים כמה שכבות של צבע ולכה.. זו צביעה שהיא דיי זמנית שתהיה עד הקיץ ובקיץ אני כבר אשים חישוקים אחרים. כדיא לעשות את זה??
|