הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/14/2009 11:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Rotem Levy עם תוכן  יש לי הצעה מעניינת...
נושא: יש לי הצעה מעניינת... תאריך: 3/14/2009 11:23:00 PM
מחבר/ת: Rotem Levy

אבא שלי קנה אופני פוג´י thrill lt 2.0 לפני כחודש ב-7200 ש"ח והוא מעוניין להחליף לאופני XC, תקרא ותחקור עליהם באינטרנט ואם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן ליצור קשר בטלפון 050-7305625.
רותם.


חזרה לפורום