טקסט הודעת פורום
| 3/14/2009 11:23:00 PM |
|
נושא: יש לי הצעה מעניינת... תאריך: 3/14/2009 11:23:00 PM
מחבר/ת: Rotem Levy
אבא שלי קנה אופני פוג´י thrill lt 2.0 לפני כחודש ב-7200 ש"ח והוא מעוניין להחליף לאופני XC, תקרא ותחקור עליהם באינטרנט ואם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן ליצור קשר בטלפון 050-7305625. רותם.
|
חזרה לפורום |
|
|