הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/15/2009 11:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לינאי ב עם תוכן  עזרה בחיבור כיסא אחורי לילד לסבל האופנייים...
נושא: עזרה בחיבור כיסא אחורי לילד לסבל האופנייים... תאריך: 3/15/2009 11:01:00 AM
מחבר/ת: לינאי ב

קיבלתי כסא אחורי + סבל ואני מנסה להרכיב אותם על אופני ז"ק מסוג MERIDA.

שמתי לב לאחר ההרכבה הראשונית שהעקבים של הרוכב נוגעים ברגליות של כסא הילד בזמן הרכיבה.

מבחינת תושבת הכיסא, לא נראה שיש אפשרות להזיזו אחורה.

רציתי לשאול לאן ואיך אני מחבר את החלק הקדמי של הסבל - למוט הכסא או למקום אחר באמצעות מחבר נוסף ?


חזרה לפורום