נושא: מנסיוני תאריך: 3/15/2009 3:21:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
חיבור כסא ילד באופני XC ז"ק - אל צינור הכסא בשלדה. באופני ש"מ או ז"ק אגרסיבי - אל מוט האוכף, צמוד ככל האפשר אל השלדה.
אכן, באופני ז"ק XC (דרך אגב - מרידה קאלאהארי 550) גם העקבים שלי פגעו בכסא הילד מאחור במצב האחורי של הדיווש. לי היה כסא עם מתקן מובנה וכמה מצבים - גם האחורי ביותר היה מעט קרוב לי, ואילתרתי חיבור במצב אחורי קצת יותר. עדיין היה מקום לשיפור. בחיבור אל מוט האוכף לא היתה כל בעיה.
בהצלחה
|