נושא: השאלה היא למה נהנית יותר... תאריך: 3/15/2009 3:39:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם זה בגלל תנוחת רכיבה, מהלכים ארוכים יותר, וכדומה - יש מצב. אם זה בגלל איכות המערכות (בולמים, הילוכים, בלמים) או שיטת המתלה - יש מצב לשדרג את האופניים שלך, ולקבל חבילה שיותר מתאימה למה שאתה עושה. מנסיוני - בולמים איכותיים ממש משנים לגמרי את חווית הרכיבה.
הטאוקאלי הם אחלה אופניים - אבל אופני XC הם לא. אם אתה לא עושה דברים "אגרסיביים", אז אין לך צורך אמיתי בטאוקאלי. אם כן - אז הם אופניים מומלצים.
לגבי מחירים - אני לא מצוי במצב השוק, אבל נראה לי שקיבלת תשובה...
בהצלחה
|