טקסט הודעת פורום
| 3/15/2009 4:49:00 PM |
|
נושא: איך בדיוק מחברים את הסבל למוט האוכף ? תאריך: 3/15/2009 4:49:00 PM
מחבר/ת: לינאי ב
לי יש (יותר נכון לאישה שתחיה...) מרידה קאלאהארי 590, האם צריך איזה מתאם מיוחד כדי לחבר את הסבל למוט האוכף ?
ניסיתי לחבר אותו איכשהו לחיבור שמקבע את גובה הכיסא - אבל הבורג היה קצר מידי ...
|
חזרה לפורום |
|
|