הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/15/2009 4:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לינאי ב עם תוכן  איך בדיוק מחברים את הסבל למוט האוכף ?
נושא: איך בדיוק מחברים את הסבל למוט האוכף ? תאריך: 3/15/2009 4:49:00 PM
מחבר/ת: לינאי ב

לי יש (יותר נכון לאישה שתחיה...) מרידה קאלאהארי 590, האם צריך איזה מתאם מיוחד כדי לחבר את הסבל למוט האוכף ?

ניסיתי לחבר אותו איכשהו לחיבור שמקבע את גובה הכיסא - אבל הבורג היה קצר מידי ...




חזרה לפורום