הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/16/2009 1:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  לא צריך מתאם
נושא: לא צריך מתאם תאריך: 3/16/2009 1:03:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

בשילדות של מרידה וטראק יש חיבור יעודי לסבלים.
בשילדה בצדדים יש ברגים שאיתם אתה מחבר את הסבל- תסתכל בתמונה:



חזרה לפורום