הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/16/2009 3:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לינאי ב עם תוכן  זה בעצם אומר שצריך לעקם את קצה הסבל...
נושא: זה בעצם אומר שצריך לעקם את קצה הסבל... תאריך: 3/16/2009 3:16:00 PM
מחבר/ת: לינאי ב

אחרת הוא ייגע בגלגל.


חזרה לפורום