טקסט הודעת פורום
3/16/2009 3:16:00 PM
לינאי ב
זה בעצם אומר שצריך לעקם את קצה הסבל...
נושא:
זה בעצם אומר שצריך לעקם את קצה הסבל...
תאריך:
3/16/2009 3:16:00 PM
מחבר/ת:
לינאי ב
אחרת הוא ייגע בגלגל.
חזרה לפורום