הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/16/2009 4:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  לדעתי הוא לא אמור לגעת בגלגל
נושא: לדעתי הוא לא אמור לגעת בגלגל תאריך: 3/16/2009 4:18:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

אזי אין לי מושג איך אפשר לחבר בדרך אחרת בלי מתאם או משהו :confused:


חזרה לפורום