נושא: 2 פיינלסטים - 2500 - רוכב מתחיל. תאריך: 3/16/2009 7:35:00 PM
מחבר/ת: חן
זהו, החלטתי על 2 פיינלסטים. החלטתי לא לעבור את ה2500 לאופניים (לא כולל ציוד).
הפיינלסטים : 1. סקוט אספקט 30 יתרון - מנוף LX מאחורה, מנוף קדמי DEOR חסרון - ברקס V (לא יודע כמה זה חיסרון) 2. GT אבאלנצ´ 2.0 יתרון - ברקס הידראולי, שלדה שעל פי המוכר יותר טובה בצורה. חסרון - מנוף אחורי DEOR, מנוף קידמי . הערה - ברוזן ומינץ צריך כרטיס חבר בשביל המחיר.
אנא עזרו לי :)
|