טקסט הודעת פורום
| 3/17/2009 9:22:00 AM |
|
נושא: בניית גלגלים-עזרה בבנית גלגלים תאריך: 3/17/2009 9:22:00 AM
מחבר/ת: משה טל
בשעה טובה הגעתי להבנב שלאופני החלומות שלי גלגלי חלומות צריך עזרה........ המלצות שקיבלתי עד כה: MAVIC 819 נאבות XT/PRO 2 להצעות נוספות חנויות או מחירים אשמח לקבל
|
חזרה לפורום |
|
|