נושא: תודה על התשובה, שאלות נוספות :) תאריך: 3/17/2009 9:59:00 AM
מחבר/ת: חן רשף
1. מעברי ההילוכים בידיות הם DEORE ב2 האופניים. 2. ההידראוליים בGT הם של Tektro Aquila Disc, שלפי קריאה ברשת הם לא מומלצים במיוחד. 3. מבנה שלדה עדיף, על פי המוכר מבחינת ניצול כוח (מיקום הפדאל). האם זה נכון ?
לסיכום : האם עלי להעדיף את הLX והכל דאור בסקוט לעומת ההידראולי ולרדת מעט בהילוכים (DEORE מאחורה, ואלטוס מקדימה).. ?
והאם בכלל שווה לבדוק שדרוג של הברקסים בסקוט להידראולי... ?
|