הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/17/2009 10:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חן רשף עם תוכן  בולמים ושאר ירקות
נושא: בולמים ושאר ירקות תאריך: 3/17/2009 10:54:00 AM
מחבר/ת: חן רשף

בסקוט הם של רוקשוק )RockShox Dart 2(, בעוד שבGT הם של Suntour XCR-LO
האם יש הבדל ?

בדקתי עוד קצת, וראיתי שכל הפלטות וכל הדברים בGT של חברות לא מוכרות, בעוד שבסקוט זה של שימאנו הרוב.

לינק לסקוט :
http://www.bikepedia.com/Quickbike/BikeSpecs.aspx?Year=2008&Brand=Scott&Model=Aspect+30&Type=bike

לינק לGT :
http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=259&ArticleID=1628&Page=1

תודה



חזרה לפורום