הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/17/2009 11:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא הבנתי
נושא: לא הבנתי תאריך: 3/17/2009 11:40:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

גם בGT מערכת ההנעה מלאה שימאנו. אולי לא הבנתי נכון.

דרך אגב, הדיסקים שיש על הGT אינם הידראוליים, אלא מכאניים (עובדים על כבל, בדיוק כמו בלמי חישוק).

בדקתי את המפרט של GT אבאלאנש 2.0 ללא דיסקים - הוא נראה דומה מאוד למה שאתה מדבר. לא שווה לך להוסיף 600ש"ח בשביל בלמי דיסק מכאניים בסיסיים.
אם כבר GT - קח את הדגם הזול (בלי הדיסקים המקושקשים), והחלף מזלג. תוכל לבקש הצעה למזלג חדש, או לקחת את האופניים כמות שהם, ולהחליף בעצמך, במזלג משומש. ישנם מזלגות טובים למהלך הזה במשומשים, במחיר של מאות ש"ח בודדות.
דרך אגב, הבולם שמגיע על הGT איננו גרוע, ולמרות שאני ממליץ להחליפו, לא יקרה שום דבר רע אם תרכב עליו תקופה, ותשקול החלפה כשהביצועים יתחילו להידרדר.


חזרה לפורום