נושא: שמתי לב לעוד דברים תאריך: 3/17/2009 11:50:00 AM
מחבר/ת: חן רשף
בGT יש 24 הילוכים, בעוד שיש 27 בסקוט. ההילוכים הם הידראולים על פי המוכר, למרות שעכשיו אני רואה שהם מופעלים מכנית.
האם באמת המזלג שעל הסקוט (רוקשוק) טוב יותר ? או זה סתם גימיק מכירה ? אני דיי סגור על הסקוט 30 2008 בגלל : 1. LX מאחורה 2. DEORE מקדימה 3. 27 הילוכים (לעומת 24 בGT) 4. חלקים אחרים (פלטות, ברקסים וכדומה) 5. מיקום החנות 6. תשלומים 7. אמינות המוכר. 8. בולם קדמי רוקשוק - האם זה ייתרון על פני הGT ???
החסרון, ברקס V, עד כמה זה חסרון ?
תודה!!
|