הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/17/2009 11:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חן רשף עם תוכן  שמתי לב לעוד דברים
נושא: שמתי לב לעוד דברים תאריך: 3/17/2009 11:50:00 AM
מחבר/ת: חן רשף

בGT יש 24 הילוכים, בעוד שיש 27 בסקוט.
ההילוכים הם הידראולים על פי המוכר, למרות שעכשיו אני רואה שהם מופעלים מכנית.

האם באמת המזלג שעל הסקוט (רוקשוק) טוב יותר ? או זה סתם גימיק מכירה ?
אני דיי סגור על הסקוט 30 2008 בגלל :
1. LX מאחורה
2. DEORE מקדימה
3. 27 הילוכים (לעומת 24 בGT)
4. חלקים אחרים (פלטות, ברקסים וכדומה)
5. מיקום החנות
6. תשלומים
7. אמינות המוכר.
8. בולם קדמי רוקשוק - האם זה ייתרון על פני הGT ???

החסרון, ברקס V, עד כמה זה חסרון ?

תודה!!


חזרה לפורום