נושא: בסדר. קבל: תאריך: 3/17/2009 1:02:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ההפרש בין 24 הילוכים לבין 27 הילוכים לא מצדיק הפרש של מאות ש"ח במחיר לרוכב מתחיל. המזלג של רוקשוקס טוב יותר, ולו רק בגלל מרווח בין טיפולים והעובדה שיש לו יבואן בארץ. בלמי חישוק הם פטנט מצויין, ובמחירים שאתה מבקש לשלם ממש לא כדאי לקחת בלמי דיסק.
לאחר רשימת היתרונות שמנית (בעיקר 5,6,7) אני לא רואה סיבה שלא להעדיף את הסקוט. כמובן, בהנחה ששניהם נוחים לך במידה דומה...
תתחדש :cool:
|