נושא: תודה תאריך: 3/17/2009 1:12:00 PM
מחבר/ת: חן רשף
הייתי בחנות לפני דקה, הזמנתי. מחר תהיה פה המידה שלי.
2 היו נוחות לי, הבעיה שאני לא יודע מה אמור להיות תנוחת הרכיבה, המרחק וכדומה. נקווה ללמוד את זה עם הזמן.
הכיסא קצת כואב באזורים מסויימים, אבל אני מניח שזה יעבור.
איתן, תודה רבה על העצות, בייחוד על ניהול מקצועי של הפורום. כל הכבוד.
אגב, הV ברייקס יעשו את העבודה ? תוצרת סקוט...
|