הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/17/2009 2:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  קצת סטיה מהנושא אבל...
נושא: קצת סטיה מהנושא אבל... תאריך: 3/17/2009 2:27:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני

מצטער שוב לא להסכים אתך אבל לבלמי חישוק אין שום יתרון מנוף על בלמי דיסק (ועזוב עכשיו מכאני והידראולי- לא רלוונטי לעניין). אם תשווה יחסי מנוף בין בלמי חישוק לדיסק לא תקבל הבדל גדול, וזה כמובן לא המשתנה היחידי. בלמי דיסק מכאניים יספקו כח עצירה דומה לבלמי חישוק השווים להם ברמתם, לפחות. זה ויכוח מרובה חפירות אז נעזוב את זה עכשיו....
היתרונות היחידים של בלמי חישוק הם פשטות ומחיר (ואולי קצת משקל). יש סיבה לכך שבלמי חישוק מופיעים פחות ופחות על דגמים שמעבר לרמת כניסה, ולא רק שיווק.
זה נכון שבלמי חישוק טובים עדיפים על בלמי דיסק גרועים, וברמת כניסה השיקול העיקרי לטובת דגם עם בלמי דיסק הוא ששדרוג עתידי לא מצריך החלפת נאבות ובניית גלגלים מחדש. אני ממליץ לפותח השרשור לקחת את זה בחשבון.


חזרה לפורום