טקסט הודעת פורום
| 3/17/2009 3:36:00 PM |
|
נושא: לא מכיר את כל הליין שלהם תאריך: 3/17/2009 3:36:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל תמיד נתקלתי בהם כבלמים זולים, על אופניים זולים. באופניים שקניתי היו פעמיים (אם זכרוני לא מטעה אותי) בלמי חישוק של טקטרו, שעבדו ללא דופי.
|
חזרה לפורום |
|
|