טקסט הודעת פורום
| 3/17/2009 5:00:00 PM |
|
נושא: טיפול תקופתי בבולם תאריך: 3/17/2009 5:00:00 PM
מחבר/ת: שי קרסט
שלום מישהו יודע כמה עולה בערך לעשות טיפול תקופתי לבולם קדמי (100 ממ,אויר, רוק שוקס)?? אתם ממליצים לעשות באותה הזדמנות טיפול גם לבולם האחורי?? ממליצים על חנות או ללכת לקובי מהרצליה? תודה
|
חזרה לפורום |
|
|