טקסט הודעת פורום
| 3/17/2009 10:47:00 PM |
|
נושא: אבד מפתח ושלט בפארק קנדה תאריך: 3/17/2009 10:47:00 PM
מחבר/ת: yanivski sharonson
כנראה בסינגל רכס דרומי או במעיינות. המפתח בצבע אפור של רכב מסוג קרייזלר. תארו לכם מה זה לחזור משעתיים רכבים בלי אפשרות לביכנס לרכב :(( הקיצר המוצא\ת הישר\ה יבוא על שכרם!!!
|
חזרה לפורום |
|
|