הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/17/2009 10:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yanivski sharonson עם תוכן  אבד מפתח ושלט בפארק קנדה
נושא: אבד מפתח ושלט בפארק קנדה תאריך: 3/17/2009 10:47:00 PM
מחבר/ת: yanivski sharonson

כנראה בסינגל רכס דרומי או במעיינות.
המפתח בצבע אפור של רכב מסוג קרייזלר.
תארו לכם מה זה לחזור משעתיים רכבים בלי אפשרות לביכנס לרכב :((
הקיצר המוצא\ת הישר\ה יבוא על שכרם!!!


חזרה לפורום