הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/17/2009 10:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודי אייזנטל עם תוכן  אחי .. שאלה
נושא: אחי .. שאלה  תאריך: 3/17/2009 10:49:00 PM
מחבר/ת: דודי אייזנטל

מזה TSR גבר ?
ויש אפשרות למפגש בפסח באזור ראשון ?
יש סקייט פארק קטן בראשון ומקומות טובים לרכיבה
והבנתי שאמור להיפתח בשבוע הקרוב פארק של רמפות בסיגנון של גלית רק בנס ציונה ..[=


חזרה לפורום