טקסט הודעת פורום
| 3/17/2009 10:49:00 PM |
|
נושא: אחי .. שאלה תאריך: 3/17/2009 10:49:00 PM
מחבר/ת: דודי אייזנטל
מזה TSR גבר ? ויש אפשרות למפגש בפסח באזור ראשון ? יש סקייט פארק קטן בראשון ומקומות טובים לרכיבה והבנתי שאמור להיפתח בשבוע הקרוב פארק של רמפות בסיגנון של גלית רק בנס ציונה ..[=
|
חזרה לפורום |
|
|