הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2009 9:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  בכוונה הוצאתי את ההידראוליים
נושא: בכוונה הוצאתי את ההידראוליים תאריך: 3/18/2009 9:18:00 AM
מחבר/ת: עמית שרוני

כדי שההשוואה תהיה יותר "אמיתית". בלמי חישוק הידראוליים הם באמת סיפור אחר לגמרי.
אני ממש לא מנסה להמליץ לפותח השרשור מה לעשות רק מציין 2 נקודות:

1. אין יתרון או חסרון לבלמי חישוק מול בלמי דיסק מבחינת כח עצירה בדגמי כניסה.
2. כדאי לדעת שבמקרים רבים, כאשר האופניים מגיעים עם בלמי חישוק, שדרוג לבלמי דיסק כרוך בהחלפת נאבות ובניית גלגלים וזו הוצאה לא קטנה.




חזרה לפורום