טקסט הודעת פורום
| 3/18/2009 11:29:00 AM |
|
נושא: :rating: מסכים עם כל מילה תאריך: 3/18/2009 11:29:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
והסיבה היחידה שאני מגיב...
היא שאני נהנה לחשוב על איך גיא יושב לו במשרד ומתאפק מלשבור את המסך אחרי שהוא טרח לפתוח עוד הודעת חפירה חסרת תוכן :p
|
חזרה לפורום |
|
|