טקסט הודעת פורום
| 3/18/2009 11:59:00 AM |
|
נושא: כרגע... תאריך: 3/18/2009 11:59:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
אני מצליח לקרוא את שכתבת ולכתוב תגובה בקושי רב ומבעד לסדקים ולשברים ולפיקסלים השרופים במסך שלי :p אבל אני עדיין פה ו-HERE TO STAY :giveFinger:
|
חזרה לפורום |
|
|