הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2009 12:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי אלקובי עם תוכן  גלגל קידמי
נושא: גלגל קידמי תאריך: 3/18/2009 12:11:00 PM
מחבר/ת: אבי אלקובי

אתמול קניתי אופניי gt avalancve 3 בדרך הביתה פירקתי את הגלגל הקידמי ע"מ להכניס אותם לתא מטען שלי חיברתי בבית את הגלגל בחזרה וכשאני מסובב את הגלגל הוא לא מסתובב ישר לגמרי כאילו הוא מסתובב עם שמיניות קטנות הוא נראה מתקרב ומתרחק מהבלמים לסירוגין למה זה נגרם ומה לעשות?? תודה. (יש לי שחרור מהיר מקדימה)


חזרה לפורום