נושא: לא כל כך ברור תאריך: 3/18/2009 1:13:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
גם אילו הרכבת אותו בצורה לא ישרה, הוא היה אמור להסתובב בצורה אחידה.
השמיניות האלה, כנראה, נובעות מעיוות קל במבנה הגלגל עצמו - שזה משהו שכל מכונאי וכל רוכב עם מעט נסיון טכני יכול לפתור בתוך דקות.
מכיון שהאופניים חדשים - עצתי לך לא להתעסק עם זה בעצמך, אלא לחזור לחנות ולבקש מהם לטפל בעניין. זה בהחלט חלק מהשרות שאתה זכאי לו.
בהצלחה
|