הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2009 1:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא כל כך ברור
נושא: לא כל כך ברור תאריך: 3/18/2009 1:13:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

גם אילו הרכבת אותו בצורה לא ישרה, הוא היה אמור להסתובב בצורה אחידה.

השמיניות האלה, כנראה, נובעות מעיוות קל במבנה הגלגל עצמו - שזה משהו שכל מכונאי וכל רוכב עם מעט נסיון טכני יכול לפתור בתוך דקות.

מכיון שהאופניים חדשים - עצתי לך לא להתעסק עם זה בעצמך, אלא לחזור לחנות ולבקש מהם לטפל בעניין. זה בהחלט חלק מהשרות שאתה זכאי לו.

בהצלחה


חזרה לפורום