טקסט הודעת פורום
3/18/2009 1:23:00 PM
בן צ´פרק
כמה שאלות
נושא:
כמה שאלות
תאריך:
3/18/2009 1:23:00 PM
מחבר/ת:
בן צ´פרק
אם אתה יכול לישלוח לי למייל תמונה עדבנית של הבולם
יש לי גם איסיקיו 355391778
חזרה לפורום