טקסט הודעת פורום
| 3/18/2009 5:19:00 PM |
|
נושא: המלצה לאופניים תאריך: 3/18/2009 5:19:00 PM
מחבר/ת: tztztz tztztz
אני מעוניין לקנות אופני שיכוך מלא בסביבות ה2500 שח אנחנו שלושה חברים כך שאופניים ב3000 שח גם יהיו בטווח כי יעשו לנו הנחה
על איזה אופני שיכוך מלא אתם ממליצים???
תודה מראש ;)
|
חזרה לפורום |
|
|