טקסט הודעת פורום
3/18/2009 7:06:00 PM
tztztz tztztz
מה לגבי אלו...
נושא:
מה לגבי אלו...
תאריך:
3/18/2009 7:06:00 PM
מחבר/ת:
tztztz tztztz
mongoose comp
haro shift r1
ראיתי גם משהו של diamondback ב2100 במצמן את מרוץ
???
ולגבי הארו שיפט R5 משומשות ב2500 שח????
חזרה לפורום