הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2009 7:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  tztztz tztztz עם תוכן  מה לגבי אלו...
נושא: מה לגבי אלו... תאריך: 3/18/2009 7:06:00 PM
מחבר/ת: tztztz tztztz

mongoose comp
haro shift r1
ראיתי גם משהו של diamondback ב2100 במצמן את מרוץ
???

ולגבי הארו שיפט R5 משומשות ב2500 שח????


חזרה לפורום