טקסט הודעת פורום
3/19/2009 2:07:00 AM
ידין חסון
דודי ...
נושא:
דודי ...
תאריך:
3/19/2009 2:07:00 AM
מחבר/ת:
ידין חסון
דבר איתי בפרטי
מסנג´ר
[email protected]
אני נמצא הרבה בראשון .. אני יכול להביא איתי ת´אופניים.
אני נמצא באזור של נווה דקלים-פרס נובל.
חזרה לפורום