טקסט הודעת פורום
3/19/2009 3:09:00 PM
בת-שבע וגון
אוזן: נחוץ או מיותר?
נושא:
אוזן: נחוץ או מיותר?
תאריך:
3/19/2009 3:09:00 PM
מחבר/ת:
בת-שבע וגון
בחנות אופניים גדולה ומוכרת ייעצו לי בחום, שממש לא כדאי לצאת מהבית עם האופניים ללא אוזן נוספת. האומנם?
חזרה לפורום