הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/19/2009 3:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בת-שבע וגון עם תוכן  אוזן: נחוץ או מיותר?
נושא: אוזן: נחוץ או מיותר? תאריך: 3/19/2009 3:09:00 PM
מחבר/ת: בת-שבע וגון

בחנות אופניים גדולה ומוכרת ייעצו לי בחום, שממש לא כדאי לצאת מהבית עם האופניים ללא אוזן נוספת. האומנם?


חזרה לפורום