טקסט הודעת פורום
| 3/19/2009 9:21:00 PM |
|
נושא: צמיג גדול מקדימה וקטן מאחור האם הגיוני ? תאריך: 3/19/2009 9:21:00 PM
מחבר/ת: ויטלי א
בחנות בה ביקרתי לצורך רכישת צמגים המליצו לי להרכיב צמיג 2.3 מקדימה ו2.1 מאחור האם יש למישהו ניסיון של רכיבה בסט אפ הזה? מה הרעיון ?
|
חזרה לפורום |
|
|