הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/19/2009 9:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ויטלי א עם תוכן  צמיג גדול מקדימה וקטן מאחור האם הגיוני ?
נושא: צמיג גדול מקדימה וקטן מאחור האם הגיוני ? תאריך: 3/19/2009 9:21:00 PM
מחבר/ת: ויטלי א

בחנות בה ביקרתי לצורך רכישת צמגים המליצו לי להרכיב צמיג 2.3 מקדימה ו2.1 מאחור האם יש למישהו ניסיון של רכיבה בסט אפ הזה? מה הרעיון ?


חזרה לפורום