הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/19/2009 9:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  האם זאת בעיה נפוצה ?
נושא: האם זאת בעיה נפוצה ? תאריך: 3/19/2009 9:48:00 PM
מחבר/ת: שי מ

בהייז ניין שהידית כול הזמן יורדת ?
,
ואיך אפשר לטפל בזה ?


חזרה לפורום