טקסט הודעת פורום
3/19/2009 9:48:00 PM
שי מ
האם זאת בעיה נפוצה ?
נושא:
האם זאת בעיה נפוצה ?
תאריך:
3/19/2009 9:48:00 PM
מחבר/ת:
שי מ
בהייז ניין שהידית כול הזמן יורדת ?
,
ואיך אפשר לטפל בזה ?
חזרה לפורום