הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/19/2009 10:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ויטלי א עם תוכן  ומה עם האחיזה מאחור
נושא: ומה עם האחיזה מאחור תאריך: 3/19/2009 10:02:00 PM
מחבר/ת: ויטלי א

דווקא הייתי מצפה למצא את הצמיג הגדול מאחור כדי לשפר אחיזה בטיפוס ולמנוע פרפורים וצמיג צר יותר המשמש להיגוי מלפנים. איפה אני טועה ??


חזרה לפורום