טקסט הודעת פורום
| 3/19/2009 10:02:00 PM |
|
נושא: ומה עם האחיזה מאחור תאריך: 3/19/2009 10:02:00 PM
מחבר/ת: ויטלי א
דווקא הייתי מצפה למצא את הצמיג הגדול מאחור כדי לשפר אחיזה בטיפוס ולמנוע פרפורים וצמיג צר יותר המשמש להיגוי מלפנים. איפה אני טועה ??
|
חזרה לפורום |
|
|