הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/20/2009 12:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  ניקוי בלמי תוף בקרוס..
נושא: ניקוי בלמי תוף בקרוס.. תאריך: 3/20/2009 12:50:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון

הברקס הקדמי בקרוס שלי ניהיה חלש.. (הוא כאילו מחליק שם בגלל לכלוך ושמן)
עכשיו איך אני מנקה אותו? כמו שמנקים ברקס דיסק?
גם עם אלכוהול? או עם חומר מיוחד? (כי ראיתי איזה כתבה בנענע שיש ספריי מיוחד לניקוי ברקסים..)
מה אתם אומרים?


חזרה לפורום