נושא: ניקוי בלמי תוף בקרוס.. תאריך: 3/20/2009 12:50:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון
הברקס הקדמי בקרוס שלי ניהיה חלש.. (הוא כאילו מחליק שם בגלל לכלוך ושמן) עכשיו איך אני מנקה אותו? כמו שמנקים ברקס דיסק? גם עם אלכוהול? או עם חומר מיוחד? (כי ראיתי איזה כתבה בנענע שיש ספריי מיוחד לניקוי ברקסים..) מה אתם אומרים?
|