הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/20/2009 1:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ש עם תוכן  בעיית פדלים בסיבובים
נושא: בעיית פדלים בסיבובים תאריך: 3/20/2009 1:05:00 AM
מחבר/ת: ערן ש

שלום לכולם

אני רוכב בשבילים
ונוצרה לי בעיה ברכיבה בסיבובים הפדל (וולגו שטוח כלשהוא ממתכת) הפדל הופך למחרשה דבר שמוציא אותי מאיזון ביחוד שהדבר קורה בסיבוב ובנתיים זה נגמר עד כובכמעט התהפכות
איני מגדיר את עצמי כרוכב אגרסיבי האים אחרים נתקלו בבעיה ?
ואיך התגברו עליה

בתודה


חזרה לפורום