נושא: אז ככה תאריך: 3/20/2009 5:43:00 AM
מחבר/ת: גיא ענבל
גם לי יוצא להתקל בבעיה הזאת זה נובע ממיקום לא נכון של הפדל בעת הסיבוב...כאשר אתה נכנס לסיבוב תנסה לדאוג שהפדל בצד הפנימי של הסיבוב (בצד של הפניה) יהיה כלפי מעלה או במרכז. זה דורש מעט מיומנות ותכנון ציר תנועה בהתאם כך שהדיווש יהיה מתואם לתנאי השטח... לא פעם אחת יצא לי להמרח בכלל דיווש לא מתואם בגלל שהפדל נכנס בסלע או נשתל בקרקע
|