טקסט הודעת פורום
| 3/20/2009 9:42:00 AM |
|
נושא: קרה לי בזוג האופניים השני שלי תאריך: 3/20/2009 9:42:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
פשוט אופני XC נמוכים...
מאז, הנתון של מרווח גחון הוא הראשון שאני קורא לפני שאני קונה אופניים....
כמובן שאפשר גם להתייחס לזה בדיווש, כמו שגיא הציע.
|
חזרה לפורום |
|
|